Congres F&G Publishing: 'No business like e-business?'

Datum nieuwsfeit: 19-09-2000

F&G Publishing organiseert congres 'No business like e-business?'

Amersfoort, augustus 2000 - - Op 19 en 20 september 2000 vindt het congres 'No business like e-business?' plaats in Hotel Newport in Huizen. Gedurende het congres - dat mede wordt georganiseerd door VIP Vakblad voor documentmanagement - wordt dieper ingegaan op document- en procesmanagement als bouwstenen voor e-business. Er zal duidelijk worden gemaakt dat documenten de kritische succesfactoren zijn in het elektronisch zakendoen.

Tijdens het tweedaagse congres komen verschillende deskundige keynote- en locknote-sprekers aan het woord, onder andere: Flip Verwaaijen, Directeur PTT Post Print & Mail; Paul Cornelisse, Partner/General Manager E-minds; Bas Verhart, Directielid Lost Boys NV en Marco H.E. Gianotten, CEO Giarte Media Group BV. Daarnaast kunnen deelnemers verscheidene case studies volgen.

Agenda-informatie:
Congres 'No business like e-business?'

19 en 20 september 2000
Hotel Newport, Huizen
Nadere informatie en inschrijving:
Andéle Klinker, Congresmanager, F&G Publishing.
Tel.: 033 - 4224085, fax: 033 - 4224089, e-mail: (andele@fngpubli.com). Websites www.fngpubli.com of www.viponline.nl

Doelgroep
Het congres is bestemd voor iedereen die zich bezighoudt met e-business en informatiestromen in, van en naar de organisatie. Bijvoorbeeld: ICT- en informatiemanagers, new business developers, documentalisten, marketing managers, algemeen managers, operationeel managers en business consultants.

F&G Publishing, Van Hogendorplaan 8, Postbus 1633, 3800 BP, Amersfoort. Telefoon: 033 - 422 40 85, fax: 033 - 422 40 89 of e-mail: (info@fngpubli.com) Voor redactionele informatie:
PB1300
Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034, fax: 055-3602661, e-mail: (PRInflux@cs.com), website: www.influx-pr.com