Datum nieuwsfeit: 20-09-2000

U I T N O D I G I N G

Beste persrelatie,

Na drie jaar ontwikkelen, presenteren Radio 538, Lost Boys en SoftMACHINE op woensdag 20 september 2000 een uniek radioconcept dat de link legt tussen home-radio en webradio. Onder de naam 538Webstation geeft Radio 538 binnenkort iedereen de kans om met behulp van een cd-rom en internetsite zelf radio te maken en uit te zenden. Vanaf 14.00 uur zullen Erik de Zwart van Radio 538 en Tom van Steenbergen van SoftMACHINE het programma nader toelichten in NewMetropolis te Amsterdam.

Twee maanden geleden gaf Radio 538 al een succesvolle sneak-preview van het concept tijdens de Megafestatie in de Jaarbeurs in Utrecht. Bezoekers raakten gefascineerd wat resulteerde in een continu bezette stand.

De eerste reacties van gebruikers:

* "Het is vet cool"

* "Dat is weer wat anders dan al die PC-games; interessant!"
* "Ik ben al twaalf jaar lang DJ en wil nu wel eens ontdekt worden"
Graag nodigen wij u uit om de presentatie van het gehele concept bij te wonen. Bijgevoegd vindt u een antwoordformulier waarop u uw komst kunt bevestigen. Zodra wij uw bevestiging ontvangen, zenden wij u per ommegaande een routebeschrijving.

Wij hopen u op 20 september vanaf 14.00 te verwelkomen in NewMetropolis in Amsterdam!

Met vriendelijke groet,

Michel Palmen Sander van der Meer CorineTheuns
Radio 538 SoftMACHINE Infogrames

538 Webstation is gemaakt in opdracht van Radio 538. De publishing is in handen van SoftMachine en Lost Boys zorgde voor de technische realisatie. De marketing en distributie wordt verzorgd door Infogrames Benelux.

A N T W O O R D F A X

Radio 538 lanceert uniek radioconcept

O Ik zal aanwezig zijn tijdens de persconferentie op 20 september in NewMetropolis

O Ik zal niet aanwezig zijn, maar ik wil wel graag de persinformatie en de 538Webstation software ontvangen.

Bedrijf:
Aantal personen: