De Euregio 2000 Carrièremaker in MECC Maastricht verplaatst

WOLTERS KLUWER AMC

EUREGIO 2000 CARRIEREMAKER VERPLAATST

PERSBERICHT Baarn, 14 april 2000
De Euregio 2000 Carrièremaker : verplaatst naar 22 en 23 september 2000 in het MECC Maastricht

Wolters Kluwer Arbeidsmarktcommunicatie is samen met het MECC Maastricht druk doende met de organisatie van de 'Euregio 2000 Carrièremaker', de euregionale versie van de 'Carrièremaker Amsterdam' in Maastricht.
De eerste twee edities van de 'Carrièremaker Amsterdam' werden in 1999 succesvol door Wolters Kluwer Nederland i.s.m. Amsterdam RAI in de RAI georganiseerd.

Het is duidelijk dat de euregionale insteek van de Euregio 2000 Carrièremaker, zowel het bedrijfsleven als de potentiële bezoekers zeer aanspreekt. Uit de vele reacties van deelnemers en bezoekers komt naar voren dat de beurs perfect aansluit op de huidige nationale en internationale ontwikkelingen op de arbeidsmarkt.

Toch heeft Wolters Kluwer Arbeidsmarktcommunicatie in goed overleg met het MECC en deelnemende bedrijven besloten de beurs te verplaatsen van 5 en 6 mei naar 22 en 23 september 2000.
Deze beslissing is om de volgende redenen genomen.
Een groot aantal toonaangevende bedrijven die deel wenst te nemen aan de beurs, krijgt de organisatie van hun deelname op korte termijn niet meer rond.
Tevens hebben enkele reeds ingeschreven bedrijven aangegeven dat zij in verband met 5 Mei Bevrijdingsdag problemen voorzien met de personele invulling van de beurs.

Aangezien zowel Wolters Kluwer Arbeidsmarktcommunicatie als het MECC Maastricht garant willen staan voor een kwalitatief hoogstaande beurs, hebben deze aspecten ons doen besluiten de beurs te verplaatsen naar 22 en 23 september 2000.

Wilt u meer weten over 'De Euregio 2000 Carrièremaker', dan kunt u contact opnemen met het projectteam.

Wolters Kluwer AMC - tel 035-5480610
Nick Kerkhof
(nkerkhof@wkamc.nl)

MECC - tel 043-3838383