Lezing over e-business bij SUN-Microsystems

Datum nieuwsfeit: 26-09-2000
Nederlands Genootschap voor Informatica

Vorige Overzicht Volgende e-Business: wat nu?
met het NGI en adresgegevens Help functie

Deze activiteit, georganiseerd door regio Utrecht vindt plaats op : Di 26-09-2000 20:00 tot 22:00

Beschrijving

Het e-business virus grijpt om zich heen. Waren het tot voor kort compleet nieuwe ondernemingen die als dot.com furore maakten, nu zijn het vooral de tradionele bedrijven die zich ip e-business werpen. Wat betekent dit eigenlijk voor organisaties? Wat zijn de business drivers, gaan consumenten massaal over op web-bestellingen, hoe veranderen organisaties, hoe wordt de order fulfillment geregeld en welke eisen worden gesteld aan het informatiemanagement? Deze onderwerpen komen aan de orde tijdens de lezing op 26 september aanstaande bij SUN Microsystems Nederland te Amersfoort. Management consultants van Inter Access B.V. zullen hun visie op e-business geven, mede gebaseerd op hun eigen praktijkervaring.

Agendapunten:

§ e-business concepten: de consument als change driver: spreker: Frans Steens, Business Development Manager Inter Access V&L § e-business en Supply Chain Management, spreker: Johan Boomsma, Management Consultant Inter Access Management View

Tijdens deze avond is er ruimschoots gelegenheid om uw eigen visie en ervaringen te toetsen aan die van anderen.
Meer informatie over deze activiteit kunt u verkrijgen bij Niek van Ginkel, secretaris bestuur UtrechtKosten:
Leden van het NGI, studenten en genodigden hebben gratis toegang, andere deelnemers betalen
25,= te voldoen bij de ingang van de zaal. Studenten dienen in het bezit te zijn van hun studentenkaart. In verband met de toegangsregeling bij SUN Microsystems, verzoeken wij u vriendelijk, om zich minstens 10 dagen van te voren aan te melden. U kunt zich aanmelden via onze website XXXX
Als u lid bent van het NGI, dan gelieve bij aanmelding uw lidmaatschapsnummer vermelden.

Lokatie
Plaats: SUN Microsystems Nederland B.V. (Bios zaal) Computerweg 1, 3821 AA Amersfoort