Finale van Shell's LiveWIRE Young Business Award

Datum nieuwsfeit: 28-09-2000
Shell

Stem op een van de LiveWIRE-finalisten

DEN HAAG - Op 28 september is de finale van de LiveWIRE Young Business Award. Op die dag maakt één van de vier jonge finalisten kans op 25.000 gulden. Wordt zijn of haar pas gestarte bedrijf gekozen als beste? Voor het eerst zal ook de Publieksprijs worden uitgereikt.

LiveWIRE is een internationaal Shell-project dat ondernemerschap stimuleert bij jongeren tussen de 18 en 28 jaar. LiveWIRE geeft hen gratis advies, voorlichting en persoonlijke begeleiding bij het starten van een eigen onderneming.

Het van origine Britse project werd gestart door Shell in 1982 (in Engeland noemen ze een ondernemer met lef een Livewire). Inmiddels maakt LiveWIRE furore in acht landen: Australië, Chili, Hongarije, Nederland, Oman, Schotland en Zuid-Afrika.

Naast de Young Business Award maken de finalisten ook kans op de LiveWIRE Young Business Publieksprijs. De winnaar van deze prijs krijgt 'eigen' commercials ter waarde van 20.000 gulden op Radio 538. De verkiezing gebeurt via de website van de commerciële muziekzender. Maak kennis met LiveWIRE en stem nu mee:

radio538/LiveWire