CSM splitst bakkerij-ingrediëntendivisie

Datum nieuwsfeit: 11-09-2000

CSM nv deelt mede dat is besloten de CSM bakkerij-ingrediëntendivisie te splitsen in twee divisies: de CSM bakkerij-ingrediëntendivisie Europa en de CSM bakkerij-ingrediëntendivisie Noord-Amerika. De splitsing houdt verband met de sterke groei van deze divisie, mede als gevolg van de aangekondigde overname door CSM van de European Bakery Supplies Business van Unilever.

De heer Dr. F.M.W. Visser, de huidige directeur van de CSM bakkerij-ingrediëntendivisie is benoemd tot directeur van de CSM bakkerij-ingrediënten- divisie Europa, met als standplaats Diemen.

De heer P. van der Wel, tot voor kort Chief Executive Officer van Maxeres N.V. te Rijswijk, is benoemd tot ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen