Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel

Datum nieuwsfeit: 12-09-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 12-09-2000 Persbericht district Aa & Dommel

SNELHEIDSCONTROLE VUGHT Bij snelheidscontrole op de Vijverbosweg te Vught op 11 september 2000 zijn 122 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 82 km.

SNELHEIDSCONTROLE VUGHT Bij snelheidscontrole op de Bosscheweg te Vught op 11 september 2000 zijn 88 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 70 km.

TASJESROOF VUGHT Van een 81 jarige vrouw uit Vught is op 11 september 2000 omstreeks 16.10 uur op de Ploegveld te Vught de handtas weggenomen. De vrouw liep op de parkeerplaats aan de Ploegveld, toen een bromfietser in het voorbijrijden de handtas van de vrouw wegtrok. Hierbij kwam de vrouw ten val en liep verwondingen op aan haar armen. In de tas zat o.a. een portemonnee met f 80,-

BRAND IN GARAGE BOXTEL Op 11 september 2000 omstreeks 19.40 uur ontstond brand in een garage bij een woning aan de Oisterwijkstraat te Boxtel. Bij reparatiewerkzaamheden aan een bromfiets vatte deze plotseling vlam, waarna het oversloeg naar de garage. Brandweer bluste de brand.