Cruise Travel International introduceert Cruise Kompas Gold

Datum nieuwsfeit: 12-09-2000

PERSBERICHT

Cruise Travel International brengt speciaal luxe-programma uit: Cruise Kompas Gold

Putten, 12 september 2000
Cruise Travel International heeft een nieuw programma uitgebracht, speciaal gericht op het luxere segment van de cruisemarkt. In dit Cruise Kompas Gold-programma is een selectie te vinden van de meest luxe schepen ter wereld, ofwel 'schepen met een gouden randje'. De Nederlandse marktleider op het gebied van cruises speelt hiermee in op de toenemende vraag naar luxe cruises.

Volgens commercieel manager Norbert van der Glas van Cruise Travel International is deze nieuwe brochure een duidelijke aanvulling op het Cruise Kompas, de hoofdbrochure van Cruise Travel, boordevol cruises in alle delen van de wereld. "Wij kregen een duidelijk signaal van een deel van onze klanten dat men op zoek is naar luxere reizen met daaraan gekoppeld meer comfort, service en exclusiviteit. Om daarop in te spelen, maken we het de klanten makkelijk door ze een speciaal programma aan te bieden waarin uitsluitend reizen te vinden zijn die aan hun criteria voldoen".

Het aanbod in het Gold-programma varieert van een wereldreis met het bekende cruiseschip de Queen Elisabeth II tot nieuwjaarscruises door de Caribbean aan boord van luxe zeilschepen. Voor alle reizen geldt dat het om minimaal vijfsterrenschepen gaat, waarbij de reizigers van begin tot eind in de watten worden gelegd.

Ook de winter-editie van de Cruise Kompasgids van Cruise Travel is verschenen. In deze ruim 200 pagina's tellende gids zijn cruises te vinden op zo'n 125 verschillende schepen in alle prijs- en comfortklasses.

Informatie en boekingen bij de ANVR-reisbureaus of Cruise Travel International BV, tel. 0341-371137, fax. 0341-371100, e-mail: (info@cruisetravel.nl), www.cruisetravel.nl

Noot voor de redactie (

Noot voor redacties