Maxdata van start in Belgie

Datum nieuwsfeit: 13-09-2000
MAXDATA VAN START IN BELGIE

Amsterdam, 13 september 2000 - MAXDATA, de toonaangevende leverancier van computerhardware en technologische oplossingen, opent in België een vestiging. Tot dusver werd de Belgische markt vanuit de Benelux-vestiging in Nederland benaderd, maar om beter in te spelen op de verwachtingen van de verkoopkanalen en gebruikers in België, besloot het bedrijf een Belgische vestiging op te richten. MAXDATA is in België gevestigd te Holsbeek bij Leuven. Het bedrijf functioneert in de eerste plaats als verkoop- en supportorganisatie, die tot doel heeft de Belgische markt nog beter en sneller te bedienen.

MAXDATA bestaat al ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen