Nieuwe actiemodellen Mazda

Datum nieuwsfeit: 13-09-2000
AutoRai

Nieuwe actiemodellen Mazda 13-9-00 14:30:00.
i>Onder de naam Ambition biedt Mazda een aantal actiemodellen aan tegen scherpe prijzen. Voor de consument kan dit voordeel oplopen tot bijna 7.000,-.

Vanaf vandaag biedt Mazda op alle 323 benzinemodellen een 'Ambition'-uitvoering aan met een klantenvoordeel van 3.000,- tot 3.700,-. Een voordeel dat bij de 323 'Sports'-uitvoering nog meer kan oplopen. Voor dit sportspakket ter waarde van 4.500,- betaalt de consument slechts 595,-. Dit betekent een voordeel van bijna 7.000,- bij aanschaf van een 323 1.5 GLX Sports 'Ambition'.

Ruim 1.500 gulden voordeel hebben de kopers van een 626 'Ambition'. Zij betalen 595,- voor een pakket bestaande uit o.a. side-airbags, traction control system, afstandbediening op centrale deurvergrendeling, houtaccenten op het middenconsole etc. Dit voordeel geldt tevens voor geïnteresseerden in de Premacy 'Ambition', de meest populaire ruimte auto van Mazda. Hier betaalt de klant 595,- voor een airconditioning, een voordeel van ruim 1.500,-. De 'Ambition'-modellen zijn leverbaar zo lang de voorraad strekt.