Iomega integreert Zip100/Zip250 drives in Roland producten

Datum nieuwsfeit: 13-09-2000

Bijgaand vindt u het persbericht 'Iomega en Roland 'rock the music world'. Voor meer informatie of voor beeldmateriaal van Roland kunt u contact opnemen met Ellen Janssen.

Met vriendelijke groet,
Tara van Oyen

Iomega en Roland 'rock the music world'

Roland Jams met Iomega's Zip verzekeren opslag, uitwisseling en bescherming van muzikale creativiteit

Iomega integreert haar Zip100 en Zip250 drives in twee nieuwe Roland producten. Dit versterkt de al succesvolle samenwerking tussen de twee bedrijven.

Gebruikers van het nieuwe Roland VA-7 Keyboard zullen profiteren van de ingebouwde Zip100, doordat ze composities en arrangementen kunnen bewaren op ieder moment. Bovendien kunnen muzikanten hun werk snel en veilig onderling uitwisselen. De nieuwe Roland VP-9000 VariPhrase Processor met ingebouwde Zip250 biedt professionals - van arrangeurs tot producers - zoveel opslagcapaciteit dat complete nummers of zelfs symphonieen kunnen worden opgeslagen, beveiligd, gemanipuleerd en gedeeld met een enkele druk op de knop.

Roland
Roland Corporation is al ruim 25 jaar fabrikant en distributeur van electronische muziekinstrumenten, inclusief keyboards en synthesizers, piano's en orgels, gitaren, percussie instrumenten, digitale opname apparatuur en audio processing producten.
Meer informatie over Roland's nieuwe VariPhase technologie en producten is te vinden op www.roland.co.jp.

Iomega
Iomega International S.A. is het Europese hoofdbureau van Iomega Corporation, de producent en leverancier van de bekroonde Zip-, ZipCD, Jaz- en Clik!-drives en
-schijven, waarmee de gebruiker belangrijke informatie kan ordenen, beheren, creëren, delen en uitwisselen, terwijl de content beschermd wordt tegen virussen en hackers. Miljoenen mensen over de hele wereld maken gebruik van de opslagoplossingen van Iomega -- particulieren, bedrijven, overheden, onderwijsinstellingen en creatieven. Meer informatie is te vinden op www.iomega.com.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Ellen Janssen Peter Wharton BRODEUR Worldwide Iomega International S.A. Tel: +31 20 346 20 00 Geneva, Zwitserland Fax: +31 20 669 72 65 Tel: +41 22 87 97 000 email: (ejanssen@nl.brodeur.com) Fax: +41 22 87 97 453 email: (wharton@iomega.com)