Politiebericht Brabant-Noord: Oss

Datum nieuwsfeit: 13-09-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 13-09-2000
Persbericht district Maasland

MANNEN AANGEHOUDEN VOOR DIEFSTAL AUTO, Geffen Dinsdagavond is vanaf een parkeerterrein aan de Rijksweg N50 onder Geffen een witte Mercedes 410 vrachtauto gestolen. Korte tijd later konden in Oss een 34 en een 47-jarige man uit Nijmegen worden aangehouden voor de diefstal. De oudste van de twee had in een horecagelegenheid aan de N50 de sleutels van de vrachtauto weten te bemachtigen. De jongste van het tweetal is met de vrachtauto weggereden. Tegen het tweetal is proces-verbaal opgemaakt.

AUTO GESTOLEN, Oss Dinsdag is vanaf de Gasstraat in Oss een grijze Volkswagen Polo gestolen. Het kenteken van de auto is RV-08-PY.

INBRAAK BEDRIJF, Lith In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een bedrijf aan de Molenstraat in Lith. Een deur van het bedrijf werd opengebroken. Drie in het bedrijf staande bestelautos werden opengebroken. Een grote hoeveelheid gereedschap werd uit de autos gestolen.

INBRAAK AUTO, Oss In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een aan de Bremlaan in Oss geparkeerde auto. Een ruit van de auto werd ingeslagen waardoor men in de auto kon komen. De autoradiocd-speler, een jas en een aantal CDs werden gestolen.