Expeditors breidt uit op Cargo World Schiphol Zuidoost

Datum nieuwsfeit: 13-09-2000
Amsterdam Airport Schiphol

Expeditors breidt uit op Cargo World Schiphol Zuidoost

Vandaag zijn de bouwwerkzaamheden gestart voor de uitbreiding van de vestiging van Expeditors International op Cargo World Schiphol Zuidoost. De huidige vestiging van 4.500 bedrijfsruimte en 750 m2 kantoorruimte die in 1998 in gebruik is genomen wordt uitgebreid met 3.100 m2 bedrijfsruime en 1.200 m2 kantoorruimte. Schiphol Real Estate BV is verantwoordelijk voor de realisatie van de uitbreiding. De uitbreiding zal midden 2001 in gebruik worden genomen. Expeditors International is een betrekkelijke nieuwkomer op de Nederlandse markt. Het hoofdkantoor van Expeditors International is gevestigd in Seattle. De organisatie heeft meer dan 175 vestigingen wereldwijd. In Nederland heeft Expeditors International tevens een vestiging in Rotterdam voor zeevracht, distributie en luchtvracht. In Moerdijk bouwt Expeditors een nieuw distributiecentrum, dat in mei 2001 in gebruik zal worden genomen. De vestiging op Schiphol startte zes jaar geleden met drie man en heeft inmiddels 150 werknemers.