//hot-orange.com interviewt volleyballer Blangé in Sydney

Datum nieuwsfeit: 13-09-2000
PERSBERICHT

Dagelijks interview met volleyballer Peter Blangé rechtstreeks vanuit Sydney exclusief bij
//hot-orange.com

Amsterdam, 13 september 2000 - //hot-orange.com viert vanaf vandaag 4 weken lang de Australische Weken. De site van het warenhuis op internet staat de komende weken in het teken van Australië. Hoogtepunten hiervan zijn het dagelijkse interview met Peter Blangé vanuit Sydney en 2 Down-Under prijsvragen.

Volleyballer Peter Blangé won in 1996 in Atlanta met het Nederlands team een gouden medaille. Nu, 4 jaar later, verdedigt hij de gouden plak in Sydney. Bij //hot-orange.com kunnen bezoekers van dag tot dag volgen of hem dat gaat lukken. De sfeer van Sydney 2000 komt helemaal tot leven met Peters eigen foto's. Bezoekers krijgen dus echt een kijkje achter de schermen van de spelen.

Het interview met Blangé is maar één aspect van de Australische Weken. Daarnaast vinden bezoekers van de site typisch Australische producten zoals boemerangs, leren hoeden, didgeridoo's en Australische wijn in de Australian Classics shop. En ook is er een wekelijks wisselende themashop, met aandacht voor respectievelijk Australische cultuur, sport, culinair en reizen.

Bovendien kunnen bezoekers meedoen aan twee prijsvragen. Met het Surf the Site & Go Down Under-spel kan men een volledig verzorgde reis voor twee personen naar Australië winnen. Daarnaast maken bezoekers elke dag kans op een origineel Aussie-product uit de Australian Classic Shop. Alle reden dus om dagelijks www.hot-orange.com te bezoeken.

Over //hot-orange.com
//hot-orange.com voert een breed assortiment classy producten zoals design, boeken, parfum, cd's, wijn, bloemen, speelgoed, computing en kunst. Door klanten te blijven verrassen en veel aandacht te schenken aan service en verpakking, onderscheidt //hot-orange.com zich van andere online winkels.

/ / / / /

Voor meer informatie,