Vergadering Commissie Financiën en Werk Amsterdam Oud Zuid

Amsterdam Oud Zuid

NIEUWS

Vergadering Commissie Financiën en Werk Nieuwsdatum: 12-Sep-2000

De commissie Financiën en Werk vergadert op 13 september in de raadzaal van kantoor Karel du Jardinstraat 65. De vergadering vangt aan om 20.30 uur.
Op de agenda staan onder meer:
· Het accountantsverslag bij de Rekening 1999 en de reactie van het Dagelijks Bestuur op de aanbevelingen en opmerkingen in het accountantsverslag.
· Pré-advies op de notitie van de fractie van D66 met de titel Uitbesteden, regisseren of zelf doen: de kwaliteit van de stadsdeelorganisatie.

De volledige agenda en de bijbehorende stukken kunt u inzien bij onze informatiecentra in kantoor Koninginneweg 1, en in kantoor Karel du Jardinstraat 65. Insprekers kunnen zich aanmelden voorafgaand aan de vergadering. Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met het secretariaat, telefoon 678 1510