ChatTV grootste chatportal van Nederland

Datum nieuwsfeit: 14-09-2000

PERSBERICHT

ChatTV is met gemiddeld 500.000 chatters per week de grootste chatportal van Nederland. Grote chatboxen zoals TMF, Radio 538, Playboy, TROS en Fox8 maken momenteel gebruik van onze faciliteiten. Behalve het aanbieden van chatboxen en video- en audio-uitzendingen via internet, is ChatTV bezig met het restylen van haar website die bedoeld is voor jongeren tussen de 12 en 30 jaar.

Het is primair ons doel met de site de 500.000 chatters te informeren over de activiteiten van onze klanten. De site zal twee maal per week van info worden voorzien en nieuws bevatten over o.a. alles op chat-gebied, evenementen, activiteiten, wetenswaardigheden, muziek, film/video, games, bladen, sites, etc.

Wij willen u vriendelijk verzoeken ons regelmatig per e-mail persberichten en informatie toe te sturen - bij voorkeur voorzien van digitaal beeldmateriaal - en dit te richten aan: (redaktie@chattv.nl) Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Gerd Jan Vleugels