Bank uit Estland lanceert gepersonaliseerde WAP-service

Datum nieuwsfeit: 14-09-2000

Bank uit Estland lanceert gepersonaliseerde WAP-service gebaseerd op technologie van BroadVision

Huizen,14 september 2000 - Hansabank, een bankbedrijf uit Estland, biedt haar klanten een WAP-service die is gebaseerd op de e-business-oplossingen van BroadVision. Hansabank werkt sinds 1998 met BroadVision-oplossingen. De nieuwe WAP-dienstverlening is door Future121, een Finse partner van BroadVision, geïmplementeerd bij Hansabank. De service stelt klanten in staat via een WAP-telefoon periodieke betalingen te definiëren, het saldo op te vragen en creditcardbetalingen en andere transacties te doen. Bovendien kunnen de klanten via e-mail informatie en meldingen ontvangen.

Jukka Harju, CEO van Future121: "We zijn er trots op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen