NetPlus sluit contract met Yellow

Datum nieuwsfeit: 14-09-2000

NetPlus sluit contract met Yellow

NetPlus en Yellow gaan samenwerkingsovereenkomst aan voor de exploitatie van Yellownet.nl, dé jongerensite voor voorrang, voordeel en invloed.

Richard Vergeer, Sales Director Yellow:
'Na een uitgebreide oriëntatie op het gebied van internet advertising, hebben wij gekozen voor NetPlus. De flexibele opstelling, de persoonlijke aandacht en de gegarandeerde kwaliteit in operationele zaken waren voor ons van doorslaggevend belang. Verder zochten wij voor de exploitatie van onze site een partner die toegewijd is aan onze belangen en zich met onze werkwijze kan identificeren. NetPlus biedt ons die meerwaarde.'

Bas Seelen, CEO NetPlus: ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen