Website 'IRRITANT MAN!' verplaatst naar snellere server

Datum nieuwsfeit: 15-09-2000
IRRITANT MAN! Verplaatst Naar Snellere Server

Sinds de start van IRRITANT MAN! (irritantman.nl), enkele weken geleden, heeft deze site te kampen gehad met performance problemen die sommige leden van het publiek en de pers hebben weggehouden. Producent Spin in het Web is dan ook blij te kunnen melden dat de site nu is verplaatst naar een server van controlweb. Door deze upgrade wordt het surfen door de verschillende forumpagina's plezieriger, omdat de wachttijden geminimaliseerd worden.

IRRITANT MAN! is een Nederlandse website waar mensen hun irritaties kwijt kunnen en kunnen reageren op irritaties van anderen. We verwachten met deze upgrade ons publiek en de pers tevreden te stellen. Ook kunnen we met deze nieuwe provider eerder het beoogde aantal hits bereiken.

IRRITANT MAN! is een productie van Spin in het Web. De website is te vinden op irritantman.nl

Datum: 15-9-2000
Afzender: Spin in het Web (www.spininhetweb.com)