Grootste agrarische internetbedrijven bundelen krachten

Datum nieuwsfeit: 15-09-2000
15-09-00

Grootste agrarische internetbedrijven bundelen krachten

De agrarische internetorganisaties AgriHolland en Agrotel hebben besloten om hun krachten te bundelen. Dit is een logisch gevolg van de ontwikkelingen in de markt. De agrarische markt vraagt steeds vaker naar duidelijke en betrouwbare internettoepassingen die voor de bedrijfsvoering in de land- en tuinbouw van belang zijn. Agrotel en AgriHolland gaan dergelijke toepassingen de komende maanden gezamenlijk verder ontwikkelen.

In de eerste instantie komen de nieuwe toepassingen beschikbaar op AgriHolland (www.agriholland.nl) en op Agroweb
(www.agriholland.nl)Arial{ HYPERLINK "(www.agroweb.nl)" }UNIVERS NORMAAL.Arial{ HYPERLINK "(www.agriholland.nl)." }UNIVERS NORMAAL De twee websites zullen geleidelijk in elkaar ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen