VU Vlaanderen blij met wijziging wetgeving auteursrechten

Datum nieuwsfeit: 16-09-2000
Volksunie

Minister Verwilghen vergeet wijziging wetgeving auteursrechten. Dient VU&ID-voorstellen aan als eigen vondst (16/09/00)

In De Standaard van vandaag kondigt minister van Justitie Verwilghen `nieuwe' initiatieven aan ter wegwerking van de gerechtelijke achterstand. VU&ID toont zich verheugd dat de minister eindelijk de VU&ID-voorstellen terzake gaat uitvoeren.

De notie auteursrecht is de minister van, nota bene, Justitie blijkbaar vreemd. Immers, zowat alle voorstellen die de minister formuleert werden door VU-voorzitter Geert Bourgeois en kamerlid Karel Van Hoorebeke gepresenteerd op een persconferentie d.d. 10 juli. De VU&ID-voorstellen maakten deel uit van een omvattend ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen