Rapport 'Dierenarts als interdisciplinair adviseur'

Datum nieuwsfeit: 18-09-2000

KNMVDIERGENEESKUNDE

DE MODERNE DIERENARTS IS INTERDISCIPLINAIR ADVISEUR

De moderne rundveedierenarts is gezien zijn deskundigheid en het vertrouwen dat door de veehouder in hem wordt gesteld een belangrijke adviseur op het gebied van diergezondheid. Het accent ligt daarbij op preventie en samenwerking. Dit vraagt grote kennis op het gebied van rundergezondheid, zoötechniek, bedrijfsmanagement en wet- en regelgeving. Vandaar dat de Koninklijke Nederlandse Maatschappij voor Diergeneeskunde (KNMvD) differentiatie naar diersoort stimuleert met een toegesneden kwaliteitssysteem.
Dit staat in het rapport De dierenarts as interdisciplinair adviseur; visie op de rundveegezondheidszorg in 2010 dat op 18 september 2000 wordt gepresenteerd.
...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen