Hot-orange.com benoemt Marieke Bax (CFO) en Bob Kievit (COO)

Datum nieuwsfeit: 18-09-2000
PERSBERICHT

BENOEMINGEN HOT-ORANGE.COM Marieke Bax van Sara Lee als CFO & Bob Kievits van Shell als COO

Amsterdam, 18 september 2000 - Hot-orange.com, het warenhuis op internet, kondigt vandaag de toetreding aan van Marieke Bax als Chief Financial Officer en Bob Kievits als Chief Operating Officer. Met verscheidene jaren ervaring binnen de consumentenbrache zullen zij zich toeleggen op het stimuleren van een snelle groei van het internet-warenhuis voor lifestyle producten en service.

Marieke Bax was gedurende tien jaar werkzaam bij Sara Lee Corporation, waar zij een leidinggevende positie in zowel Frankrijk als in Nederland bekleedde en onlangs Director Corporate Development Europe was. Hieraan voorafgaand was zij werkzaam in Londen bij Linklaters & Paines en de Securities and Investments Board. Marieke heeft een MBA van Insead in Frankrijk.

Voordat Bob Kievits tot Hot-orange.com toetrad, was hij Managing Director Europe bij Ogden Aviation. Daarvoor was hij gedurende achttien jaar werkzaam bij Shell in verscheidene leidinggevende posities. Bob is afgestudeerd in wiskunde aan de TU in Delft.

Over //hot-orange.com
Hot-orange.com voert een breed assortiment kwalitatieve producten, zoals design, boeken, parfums, cd's, wijn, speelgoed, computing en kunst. Door veel aandacht te besteden aan service, verpakking en een bijzonder assortiment onderscheidt dit online warenhuis zich van andere online winkels. Naast het direct verkopen aan consumenten richt het bedrijf zich ook op Business-to-Business (B2B) eCommerce met een scala aan services: van productinkoop, back-office en afhandeling van betalingen tot aan bezorging.

Aandeelhouders van Hot-orange.com zijn het management, Gorilla-Park, Versatel Telecom en het NeSBIC CTe Fund.

/ / / / /

Voor nadere informatie: Hot-orange.com