Graddelt benoemt nieuwe Chief Marketing Officer

Datum nieuwsfeit: 18-09-2000
Graddelt International benoemt Robert Noteboom tot Chief Marketing Officer

Amsterdam, 18 september 2000 Robert Noteboom is bij Graddelt International benoemd tot Chief Marketing Officer. Als CMO is Noteboom verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van de marketingstrategie en de uitvoering hiervan. Met de benoeming van Robert Noteboom in de functie van Chief Marketing Officer zet Graddelt een nieuwe belangrijke stap in het continue groeiproces dat Graddelt sinds de oprichting, twee jaar geleden, kenmerkt.

Onno Schellekens, algemeen directeur van Graddelt International: "Tot nu toe opereerden we veelal op de achtergrond. Door onze grote en aansprekende klanten wordt dat steeds moeilijker en zijn we genoodzaakt ons vaker en nadrukkelijker naar buiten toe te presenteren. Wij zijn erg blij dat Robert Noteboom ons bedrijf is komen versterken. Zijn kennis en ervaring zijn, zeker voor de fase waarin we nu zitten, van groot belang voor Graddelt."

Robert Noteboom was eerder werkzaam bij PricewaterhouseCoopers als director Customer Value Management. Daarvoor vervulde hij functies bij onder meer Asko Deutsche Kaufhaus en Hagemeyer en leidde hij zijn eigen consultancybureau.

Graddelt International
Graddelt is een snelgroeiende leverancier van e-business-oplossingen en beheert de gehele ICT delivery chain voor haar klanten. Graddelts kracht als Full Service Provider (FSP) is om samen met haar klanten hun e-business- en e-commerce-initiatieven op te zetten, technisch in te vullen en op de markt te zetten. Desgewenst kan dit via joint ventures. Graddelt s 100 % Java-architectuur biedt het platform voor het leveren en beheren van de aangeboden hosted application services voor haar klanten in een uiterst beveiligde omgeving, gebaseerd op Internetprotocollen en state-of-the-art ASP-technologie. Om zowel technisch als business-wise voorop te kunnen blijven lopen, heeft Graddelt partnerships gesloten met de grootste wereldwijde technology-leveranciers , zoals Documentum, IBM, Lawson, MCI Worldcom, Oracle, Sun Microsystems, iPlanet en andere. Wereldwijd wordt Graddelt gezien als the best ASP technology company for the B2B market . Informatie: www.graddelt.com.

Digitale foto s van Robert Noteboom zijn verkrijgbaar bij Lammers van Toorenburg PR.

Voor meer informatie:
Graddelt International