Inprise/Borland biedt Javatechnologie met Borland JBuilder 4

Datum nieuwsfeit: 18-09-2000
Inprise/Borland biedt ontwikkelaars hoogwaardige Javatechnologie met Borland JBuilder 4

JBuilder 4 voorziet in snelle ontwikkeling van e-business-applicaties en combineert teamontwikkeling met nieuwe RAD-features

Amstelveen, 18 september 2000 - Inprise/Borland heeft Borland JBuilder 4 geïntroduceerd, de nieuwste versie van haar volledig platformonafhankelijke en populaire Java-ontwikkelomgeving. JBuilder 4 is de enige omgeving voor de ontwikkeling van bedrijfsapplicaties met ondersteuning van Enterprise Java Beans 1.1 (EJB) voor het Windows-, Linux- en Solaris-platform. Met de nieuwe versie kan de time-to-market voor de ontwikkeling van e-business-applicaties - en deze inzetten op Java 2 Enterprise Edition-applicatieservers - sterk verkort worden.

"Door de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen