Politiebericht Brabant-Noord: ramkraken met gestolen auto

Datum nieuwsfeit: 18-09-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 18-09-2000
Persbericht district Maasland

DIEFSTAL AUTO HERPEN Vanaf de Spohiastraat te Herpen is in de nacht van 17 op 18 september 2000 een paarse VW Golf. Waarde f 15.000,--

RIJDEN ONDER INVLOED OSS Op de kapelsingel te Oss is op 18 september 2000 omstreeks 03.30 uur een 47 jarige automobilist uit Oss bekeurd voor rijden onder invloed van alcohol.

RAMKRAKEN Bij een inbraak in een bedrijf aan de St Wiillibrordusstraat te Berghem op 18 september 2000 is een nog onbekende hoeveelheid rookwaren weggenomen. De daders forceerden een deur. Bij een bedrijf aan de Landweerstraat-zuid te Oss is een toegangsdeur geramd. Hier werd niets ontvreemd. Bij twee bedrijven aan de Scheldestraat te Oss werd een toegangsdeur geramd. Hier werd echter niets ontvreemd. Wel is een voor het bedrijf staande auto eveneens geramd. Bij een bedrijf aan de Dorpstraat te Macharen werden vier autos geramd. Drie nieuwe autos en een occasion, die voor de showroom stonden. Ook een telefooncel in Macharen aan de Kerkstraat bleek door een auto geramd te zijn. Vermoedelijk zijn al deze zaken geramd met de in Herpen ontvreemde VW Golf, die in Macharen is aangetroffen

INBRAAK AUTO OSS Bij een inbraak in een auto aan de Terwaenen te Oss in de nacht van 16 op 17 september 2000 zijn de autoradiocdspeler, geluidsboxen, een jas en zonnebril ontvreemd. Waarde ongeveer f 2700,-- De daders forceerden het portierslot.