Verkeersongeval met letsel in Boxmeer

Datum nieuwsfeit: 19-09-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 19-09-2000 Persbericht district Land van Cuijk

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL Een 58 jarige vrouw uit Boxmeer is dinsdagmorgen gewond geraakt bij een verkeersongeval op de rotonde van de Spoorstraat in Boxmeer. Zij fietste over de rotonde naast een vrachtauto. De bestuurder van deze auto, een 44 jarige man uit Ridderkerk wilde vanaf de rotonde rechtsaf richting station rijden. Hierbij zag hij de fietsster over het hoofd. De vrouw kwam ten val en liep verwondingen aan haar hoofd en arm op. Zij is overgebracht naar het ziekenhuis. Haar fiets werd totaal vernield.

DIEFSTAL AUTO Maandagmiddag is vanaf het parkeerterrein aan de Zwaanstraat in Cuijk een rode Chrysler Voyager kenteken PJ-VR-49, gestolen. De eigenaar parkeerde rond 15.45 uur zijn auto. Toen hij een uur later terug kwam bleek zijn auto verdwenen te zijn.

CONTROLE SNELHEID Tijdens een snelheidscontrole op de Gemertseweg in Oploo bekeurde de politie Land van Cuijk maandag de snelheid van268 passerende voertuigen. 24 bestuurders reden te hard waarvan de hoogst gemeten snelheid 113 km/u bedroeg waar 80 km/u is toegestaan.