Politiebericht Utrecht district Heuvelrug: diefstal bedrijf

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 19-09-2000
Persbericht district Heuvelrug, 09.25 uur

Diefstal uit bedrijf

VEENENDAAL Op de Prins Bernhardlaan hoorden getuigen, dinsdagmorgen 19 september, omstreeks tien over één glasgerinkel bij een winkel. Even later zag men twee mannen over straat lopen met keyboards. De inmiddels gewaarschuwde politie constateerde dat er was ingebroken bij een winkel in muziekinstrumenten.

Volgens getuigen waren de mannen weggerend in de richting van een gereedstaande auto waar een derde dader inzat. De daders zijn vervolgens via het Verlaat in de richting van Kleine Beer weggereden. Signalement daders: Jonge jongens van ongeveer 18 jaar , donker gekleed. Het voertuig was een klein type auto vermoedelijk grijs van kleur met aan de zijkant een zwarte bies of stootstrip.

De politie is op zoek naar getuigen van deze diefstal. Heeft u informatie, belt u dan met de politie van district Heuvelrug tel.: 0318 559600.