60.000 mensen bezoeken Zomerhof 2000

Datum nieuwsfeit: 19-09-2000

Lisse, 19 september 2000

60.000 mensen bezoeken Zomerhof 2000

De tweede editie van Zomerhof, hét tuinfeest van de Keukenhof, is afgesloten. Ruim 60.000 gasten hebben dit jaar een bezoek gebracht aan de zomerbloemententoonstelling, die dit jaar van 3 augustus tot en met 17 september jl. geopend was. Keukenhof maakt zich nu op voor het volgende evenement op het landgoed: de Nationale Bloembollenmarkt die van 12 t/m 15 oktober a.s. plaatsvindt in het Oranje Nassau Paviljoen van Keukenhof.

Keukenhof heeft met de introductie van de Zomerhof een veelbelovende start gemaakt met het bereiken van nieuwe doelgroepen. Door een andere dimensie aan het bloemenverhaal toe te voegen, zijn met 2 seizoenen Zomerhof ondertussen 135.000 gasten bereikt. Na de afsluiting afgelopen zondag van de Zomerhof zijn alle Keukenhof-medewerkers zich nu vol enthousiasme aan het voorbereiden op de aankomende Nationale Bloembollenmarkt.

De Nationale Bloembollenmarkt in het Oranje Nassau Paviljoen op Keukenhof is open van donderdag 12 t/m zondag 15 oktober a.s, dagelijks van 10.00 tot 17.00 uur. Op vrijdag is het koopavond tot 21.00 uur. Toegang en parkeren (via Ingang Narcis) voor de Nationale Bloembollenmarkt zijn gratis.

Noot voor redacties