ICT-sector gematigd positief over ICT-plannen Miljoenennota

Datum nieuwsfeit: 19-09-2000
ICT-sector gematigd positief over ICT-plannen in Miljoenennota

Woerden, 19 september 2000

FENIT (Federatie van Nederlandse IT-bedrijven) en V-ICTN (Vereniging ICT Nederland) zijn gematigd positief over de vandaag gepresenteerde ICT- plannen van het Kabinet in de Miljoenennota voor 2001. Op tal van beleidsterreinen heeft het Kabinet meer geld uitgetrokken om zijn visie op ICT om te zetten in daden.
Wel menen beide brancheverenigingen dat de financiële steun voor de arbeidsmarktproblematiek in de ICT-sector nog steeds onvoldoende is.

FENIT en V-ICTN, die samen de informatie- en communicatiesector vertegenwoordigen, zien in de nieuwe Rijksbegroting, dat ICT is opgenomen op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen