Superdome server HP voor high-end Unix-markt

Datum nieuwsfeit: 19-09-2000

SUPERDOME SERVER VOOR HIGH-END UNIX-MARKT

Introductie Superdome-oplossing geeft vorm aan nieuw landschap voor Always-on internetinfrastructuur

Amstelveen, 19 september 2000 - HP introduceert de HP 9000 Superdome. Deze server combineert in één pakket het meest krachtige en flexibele UNIX-platform van dit moment met het eerste 'go-to-market' bedrijfsmodel. Dit bedrijfsmodel bestaat uit systeemtoepassingen, mogelijkheden voor testen en afstemmen, moderne, prijs-bepalingmodellen voor benodigdheden, technologische upgrades en service en support teams.

De nieuwe systemen voldoen aan de toenemende eisen van internetomgevingen, dotcombedrijven, service providers en andere data-intensieve ondernemingen. Bedrijven zijn met de HP 9000 Superdome in ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen