Debuut Quirine Viersen met Wiener Philharmoniker een succes

Datum nieuwsfeit: 20-09-2000

DEBUUT QUIRINE VIERSEN MET WIENER PHILHARMONIKER GROOT SUCCES!

Afgelopen weekeinde speelde Quirine Viersen tijdens de Internationale Musikfestwochen Luzern met de Wiener Philharmoniker onder leiding van Zubin Mehta het 1e celloconcert van D. Sjostakowitsj. Dit optreden was het resultaat van de Young Artists Award van de Credit Suisse Group, welke prijs haar in maart j.l. ten deel viel en waarover in een eerder persbericht al melding werd gemaakt.

Quirine ontving na afloop van het concert een staande ovatie en het publiek liet haar pas gaan, nadat ze als toegift een deel uit een solosuite van J.S. Bach uitvoerde.

Quirine Viersen heeft met haar spel een dermate grote indruk op orkest en dirigent gemaakt, dat er op dit moment met de directie van het orkest gesprekken gaande zijn om haar in 2003 wederom bij de Wiener Philharmoniker uit te nodigen.

Voor meer informatie over deze bijzondere Nederlandse celliste, mogen wij verwijzen naar haar web-site: www.quirineviersen.com

Amstelveen 20 september 2000

Voor meer informatie:
tel.nr. 020-643 20 43
Click here for Free Video!!
www.gohip.com/freevideo/