Politiebericht Groningen: werven vrijwilligers

Datum nieuwsfeit: 20-09-2000

Politiebericht Groningen: Groningen 20-09-2000 Weer wervingscampagne vrijwillige politie Woensdag 20 september 2000

Samenwerking met Friesland en Drenthe

Regiopolitie Groningen is deze maand onder het motto Maak werk van je vrije tijd gestart met een nieuwe campagne voor het werven van vrijwillige politieambtenaren. Bij het werven van de nieuwe vrijwillige politiemensen wordt samengewerkt met de politieregios Friesland en Drenthe. In 2001 willen de korpsen 30 nieuwe mensen opleiden voor de functie van vrijwilliger van politie.

Politievrijwilligers dragen geen vuurwapen en moeten naast het verrichten van een (vaste) baan minimaal 16 uur per vier weken beschikbaar ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen