Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Selligent 2000 smeedt informatie-eilanden tot één geheel

Datum nieuwsfeit: 20-09-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Selligent 2000 smeedt informatie-eilanden tot één geheel

Klantgegevens overal toegankelijk via Web en WAP

Amersfoort, 20/09/2000
Selligent lanceert haar nieuwe CRM-applicatie Selligent 2000 voor de

Nederlandse markt. De belangrijkste wijzigingen in deze versie zijn de

integratie met ERP-systemen via middelware en de vernieuwde

gebruikersinterface. Nu is Selligent 2000 ook toegankelijk via WAP.

Hierdoor kan een vertegenwoordiger die bij een klant op bezoek is, via de

PC of laptop en nu ook via wap-telefoon de laatste informatiestatus

nakijken. Relevante informatie raadplegen over uitstaande facturen,

kredietwaardigheid en de status van reeds geplaatste orders. Ook kan hij de

laatste emails met betrekking tot de klant doornemen en de levertijd van

een zojuist ingevoerde opdracht raadplegen. Met de nieuwe Nederlandstalige

versie van de Selligent 2000 applicatie is dit mogelijk. Selligent 2000

biedt complete integratie van alle informatie, of die nu uit de

klantendatabase komt of uit een ERP-systeem. Informatie-eilanden worden

daarmee tot één geheel gesmeed.

Nog gebruiksvriendelijker

Selligent 2000 biedt toegang tot informatie via een zeer intuïtieve

navigator, die door middel van een eenvoudige boomstructuur de gebruiker

naar de noodzakelijke gegevens leidt. Klantprofielen, de laatste

bezoekrapporten en andere documenten uit de klantendatabase worden - van

waar ook - toegankelijk. Via de navigator is doorklikken naar andere

informatie in een wip gebeurd.

Slagvaardiger door integratie van binnen- en buitendienst.

Ook nieuwe gegevens kunnen direct bij de klant in Selligent 2000 worden

ingevoerd. De klant kan daardoor ook bij de binnendienst van het bedrijf

navraag doen over zojuist gemaakte afspraken. De binnendienst kan hem

iedere gewenste toelichting geven op grond van de gemaakte afspraken met de

buitendienstmedewerker en ook - indien nodig - veranderingen doorvoeren.

Alle betrokkenen blijven steeds op de hoogte van afspraken die met een

klant of prospect lopen, of die nu via hem, via een call centre of via een

collega zijn gemaakt. Zo biedt het nieuwe pakket niet alleen betere

toegang tot relevante informatie, ook de interactie tussen binnen- en

buitendienst wordt hierdoor efficiënter. De commerciële organisatie kan

daardoor slagvaardiger opereren.

Selligent for W@P.

Selligent is één van de eerste in de markt die via Wap-telefoons toegang

biedt tot een CRM-database. Hierdoor hebben buitendienstmedewerkers die

vaak op op pad zijn, de meest actuele klantgegevens steeds direct bij de

hand via Selligent for W@P. Zij kunnen via WAP-telefoon on-line

activiteiten opzetten en wijzigen, klantgegevens raadplegen en hun werk

beter plannen. Hij kan dan bijvoorbeeld het juiste emailadres van een klant

achterhalen, een volgende bezoek vastleggen of een afspraak wijzigen.

Hiermee toont Selligent aan dat haar productarchitectuur geschikt is voor

nieuwe technologische ontwikkelingen.

Integratie tussen front- en backoffice.

De meeste bedrijven realiseren de integratie tussen front- en backoffice

traditioneel door interfaces met zeer veel maatwerk. Selligent 2000 biedt

standaard middelware voor de koppeling met ERP-systemen. Deze 'Connect &

Go'-middelware zorgt ervoor dat de gebruiker op één centrale plaats alle

noodzakelijke klantinformatie ter beschikking heeft. 'Connect & Go' werkt

met vrijwel alle ERP-omgevingen, zoals die van SAP, PeopleSoft en Baan en

biedt daarmee één venster op alle relevante informatie.

Integratie met Outlook, Lotus Notes en marketing informatie.

Selligent 2000 biedt een vergaande integratie met e-mail applicaties.

Binnenkomende e-mails en faxen kunnen voortaan ook rechtstreeks vanuit de

e-mail-applicatie omgezet worden in acties of informatie-aanvragen.

END
Over Selligent
Selligent is één van de belangrijkste Europese leveranciers van CRM-applicaties en daaraan gekoppelde e-business-toepassingen. In Nederland behoort Selligent tot de top-5 leveranciers op dit gebied. De onderneming begeleidt haar relaties bij de volledige opbouw van klantbeheer-systemen: van prospectfase tot klantenbinding. Met meer dan 18.000 gebruikers, heeft Selligent zijn doeltreffendheid reeds bewezen, zowel bij middelgrote als grote ondernemingen. Geruggensteund door een Europees distributienetwerk, stelt Selligent vandaag zo'n 100 mensen tewerk en behaalde in 1999 een omzet van 5,8 miljoen Euro. Bijkomende informatie over Selligent, haar producten en diensten vindt u op: www.selligent.com

Voor meer informatie:

Herman Heller, Selligent, tel. 033 454 6717 fax 033 454 6883,

e-mail: (herman.heller@selligent.com)

Co Gersen, NewsEngine, tel 020 567 2170, fax 020 567 2177,

e-mail: (co.gersen@newsenginepr.com)

Ref.:SEL0016-B153E

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie