Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Campagne 'Je wordt wakker in Wageningen'

Datum nieuwsfeit: 20-09-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Wageningen Universiteit

Persbericht

18-09-00, nr. 074

Je wordt wakker in Wageningen

Wageningen Universiteit lanceert op woensdag 20 september een nieuwe campagne om haar vernieuwde onderwijs te presenteren aan vwo-scholieren. Het centrale thema is dat de studenten wakker worden in Wageningen. Ze kunnen zich er volop ontplooien, ze worden zich bewust worden van hun sterke punten en krijgen een nieuwe kijk op de wereld. De campagne zal Wageningen Universiteit vooral in beeld brengen in jongerenbladen, op scholen en op beurzen en voorlichtingsdagen.

De aktieve vorm van de slogan, Je wordt wakker, geeft al aan ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie