TAF Connect introduceert nieuwe CTI-applicatie

Datum nieuwsfeit: 20-09-2000

TAF Connect introduceert nieuwe CTI-applicatie

AMSTERDAM, 21 september 2000 TAF Connect, een werkmaatschappij van TAF Groep in Amsterdam, introduceert een unieke Computer Telephony Integration (CTI)-applicatie speciaal gericht op de financiële wereld. Tijdens het jaarlijks terugkerende The Screen Event, dat dit jaar op 28 september in Hotel Krasnapolsky in Amsterdam wordt gehouden, zal TAF Connect in samenwerking met Officia een revolutionaire CTI-applicatie introduceren. Door middel van deze applicatie wordt een brug geslagen tussen bestaande telefooncentrales en data.

De nieuwe applicatie van TIM Corporate, Call Monitor, is speciaal bedoeld voor bedrijven die zich in de financiële markt manifesteren. Het komt dikwijls voor dat bedrijven in de dealingroom niet kiezen voor een dealerboard, maar voor een standaard telefooncentrale. Uiteraard wil je niet de functionaliteit verliezen die een dealerboard wel geeft. Call-Monitor biedt de mogelijkheid om alle inkomende gesprekken gelijktijdig op beeldscherm te projecteren waarbij aan de hand van nummerherkenning de beller prioriteiten voor afhandeling kunnen worden toegekend door middel van kleurcodes. Dit is individueel in te stellen, zodat bij de één de klant rood gekleurd is, terwijl bij de ander dezelfde klant geel gekleurd is. Dit maakt het mogelijk om effectief te handelen en belangrijke klanten of eigen klanten met de hoogste prioriteit te woord te kunnen staan. Een verdere koppeling aan een relatiebeheersysteem maakt het tevens mogelijk om de historie van de desbetreffende klant op het scherm te tonen zodat er geen tijd verloren gaat. Het grote voordeel is dat de applicatie op praktisch elke bestaande telefooncentrale werkt, waardoor er geen extra aanschafkosten zijn. Met deze oplossing komt TAF tegemoet aan de vraag uit de markt om systemen te leveren die integreren met andere bestaande systemen.

TIM Call Monitor is op dit moment de enige CTI-applicatie in Nederland, die vergelijkbare faciliteiten biedt als een dealerboard. TAF Connect is leverancier van deze hoogwaardige producten en werkt nauw samen met Officia. Als klant profiteert u van de expertise van Officia op het gebied van CTI-applicaties en van de expertise van TAF binnen de financiële branche. Op die manier creëert u voor uzelf en uw eigen klanten een unieke win-win situatie.

In het technische lab van TAF Connect staat een demoversie van de Call Monitor opgesteld speciaal bedoeld voor geïnteresseerden die een look and feel willen hebben met het nieuwe product. Uiteraard kunt u ook op The Screen Event 2000 al een preview krijgen van de functionaliteiten van de Call Monitor. U kunt daarvoor contact opnemen met Fabian Kool, 020-4488830 of mail (f.kool@taf.nl).

Technische gegevens

TIM Call Monitor kan op praktisch iedere werkplek worden geïnstalleerd mits Windows op de werkplek aanwezig is. Tevens is het mogelijk om met praktisch iedere applicatie een koppeling te maken.

TIM Corporate bestaat uit diverse modules die geschikt zijn voor het optimaliseren van het telefoonverkeer. TIM is geschikt voor de Lucent Definity, Ericsson MD110 Consono, Philips iS3000, Nortel Meridian Siemens Hicom en Alcatel telefooncentrales. TIM Corporate kan worden gebruikt in zowel de front office als in de back office. Overige functionaliteiten zijn o.a.

· Intelligent routing van inkomende gesprekken
· Screen 'PopUp': weten wie er belt

· Automatic dialing vanuit de klantenbeheersysteem
· Call Management Information