Benoemingen telecombedrijf Datelnet

Datum nieuwsfeit: 20-09-2000

Personaliabericht

s-Hertogenbosch, 20 september 2000

Dhr. dr. Michael (Mike) Klewer (51) is met ingang van 14 augustus 2000 benoemd tot directeur ad interim van de divisie Consultancy & Projectmanagement bij het telecombedrijf Datelnet in s- Hertogenbosch. De divisie Consultancy & Projectmanagement levert hoogwaardige consultancy en proces- en projectmanagement aan een breed spectrum van bedrijven en instellingen binnen de telecom- en ICT- markt. De snelgroeiende divisie bestaat uit de volgende business units: Activity, Teladin en Datelnet Solutions. Ieder van deze units heeft een eigen zwaartepunt in de markt voor spraak en data en voor vaste en mobiele telecommunicatie en kabelnetwerken. Mike Klewer is afkomstig van Intercai waar hij directeur Zuid Nederland was. Daarvoor bekleedde hij verschillende management- en directiefuncties bij onder meer Philips, KPN en Libertel.

Profiel Datelnet
Datelnet is een onafhankelijke toonaangevende aanbieder van diensten op het gebied van consultancy, projectmanagement, inrichting en beheer van telecommunicatienetwerken voor operators, systeemleveranciers en de zakelijke markt. Datelnet is in 1988 opgericht, heeft 20 vestigingen verspreid over het hele land en het hoofdkantoor in s- Hertogenbosch. Er werken ruim 2400 mensen in de zes divisies die Datelnet momenteel telt. Naast de divisie Consultancy & Projectmanagement zijn dat Projecten, Professionals, Opleidingen en Datelnet Development Agency, alsmede KTG.

Noot voor redacties