Signeersessie P!NK afgelast

Datum nieuwsfeit: 21-09-2000

BMG NEDERLAND

SIGNEERSESSIE P!NK AFGELAST

De Amerikaanse zangeres Pink heeft een virus infectie opgelopen tijdens haar promotie tour in Engeland. Pink is in Europa om haar nieuwe single te promoten. Deze single heet Most Girls en is op 18 september jl. uitgebracht.

De handtekeningen sessie die op donderdag 21 september zou plaatsvinden in Fame Megastores in Amsterdam komt te vervallen. Voor alle teleurgestelde fans is er wel nog een mogelijkheid om hun vragen aan P!NK te stellen tijdens de chatsessie op vrijdag 22 september om 17.30 op www.ilsemusic.nl.

Haar debuutalbum, Can t Take Me Home, is eerder dit jaar verschenen en is een mengeling van pop, hiphop en R&B. Cant Take Me Home is geproduceerd door L.A. Reid. Verder verleenden She kspeare (bekend van No Scrubs van TLC) en Babyface hun medewerking. Haar debuutsingle was There You Go en hiermee wist zij haar eerste hit te scoren.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: BMG NEDERLAND B.V.
Telnr: 035 - 6256256

20 sep 00 15:20