Nationaal Reumafonds op 50+ Beurs

Datum nieuwsfeit: 21-09-2000

Nationaal Reumafonds op 50+ Beurs

Van 21 tot en met 24 september a.s. vindt het jaarlijkse 50+ Beurs & Festival weer plaats in de Jaarbeurs te Utrecht. Dit is hét evenement voor actieve senioren. Dit jaar verwacht de organisatie maar liefst 70.000 bezoekers. Er zijn ruim 350 organisaties aanwezig. Het Nationaal Reumafonds is al vanaf het begin present met een stand op deze beurs. Ook dit jaar zijn wij weer vertegenwoordigd.

Bij onze stand staan medewerkers klaar om vragen te beantwoorden. Bijvoorbeeld over reumabestrijding, leven met reuma, schenken aan het goede doel of aanmelden als vrijwiliger voor het Nationaal Reumafonds.

U bent van harte welkom in de stand van het Nationaal Reumafonds in Hal 2, stand F076 van de Jaarbeurs te Utrecht van 10.00-18.00 uur. (Tip: de Jaarbeurs is goed bereikbaar per openbaar vervoer).