Xerox organiseert DocuTech dagen

Datum nieuwsfeit: 21-09-2000

13 en 14 oktober, GOC Veenendaal:
Xerox organiseert DocuTech dagen voor gebruikers en werkvoorbereiders

Amstelveen, 21 september 2000 - Op vrijdag 13 en zaterdag 14 oktober organiseert Xerox Nederland in het GOC te Veenendaal de DocuTech Dagen. Tijdens deze dagen kunnen DocuTech-gebruikers en werkvoorbereiders kennis uitwisselen en opdoen over nieuwe ontwikkelingen en toepassingen, en deze kennis tijdens interactieve sessies meteen in de praktijk toepassen.

De Xerox DocuTech-familie zet al een decennium lang de standaard op het gebied van productie publishing en blijft zichzelf voortdurend innoveren. Speciaal voor de steeds groter wordende groep DocuTech gebruikers organiseert Xerox (Nederland) B.V. de DocuTech Dagen. Het ochtendprogramma biedt een keur aan presentaties op het gebied van applicatie- en workflowsoftware in de DocuTech-omgeving. Na de lunch is er op de beursvloer alle gelegenheid om met de diverse oplossingen te werken in combinatie met de nieuwste DocuTechs en DocuColors. Net als tijdens de vorige DocuTech dagen is er een 'contest' waarin deelnemers in teamverband op een onderhoudende wijze worden getoetst op hun productie publishing-kennis.

Tijdens de DocuTech dagen komen een aantal software-oplossingen aan de orde zoals DocuSP 2.0, CP Bourg Printmanager, PrintXchange, Digitale Job Ticket van Ro-iT, DigiPath Web Viewing & Submission, JDF van Adobe, VIPP, Preps, PrintshopMail en DigiPath 2.0. Daarnaast is er op de beursvloer een keur aan apparatuur aanwezig waarmee geoefend kan worden, zoals de DocuTech 6180 Bookfactory, de DocuColor 2060, DigiPath 2.0 incl. Web Viewing & Submission, de DocuTech 65 en de Document Center 400 serie met scan to DigiPath

De DocuTech Dagen bieden plaats aan 70 tot 80 deelnemers per dag. Elke dag wordt afgesloten met een borrel waarbij naast de deelnemende DocuTech-gebruikers en werkvoorbereiders ook collega's uit andere disciplines van de organisatie welkom zijn. Deelname aan de DocuTech Dagen is kosteloos.

The Document Company Xerox
The Document Company Xerox is wereldwijd marktleider in producten, systemen, services en supplies voor document processing en document management. Naast toonaangevende copiers, printers - zowel zwart/wit als (steun)kleur - en multifunctionele apparatuur biedt Xerox een breed pakket aan IT-diensten, op het gebied van documentproductie, electronisch documentbeheer, documentaire informatiesystemen, kennismanagement en workflow, netwerken en ondersteuning. Als technologisch solutions provider voor de SOHO-, kantoor-, productie- en service-omgeving en bedrijfskritische documentbeheertoepassingen is Xerox actief in meer dan 130 landen. Xerox realiseerde in 1999 met haar kernactiviteit document processing wereldwijd (exclusief Japan) een omzet van US $ 19,2 miljard. Bij de Nederlandse vestigingen van Xerox in Amstelveen (hoofdkantoor), Zeist (verkooporganisatie) en Venray (productie, recycling en Europees logistiek centrum) zijn in totaal meer dan 3.000 mensen werkzaam.

Noot voor redacties