Politiebericht Eindhoven: Vermiste vrouw terecht

Datum nieuwsfeit: 21-09-2000

Politiebericht Brabant-Zuid-Oost: Eindhoven e.o. 21-09-2000 4e Persbericht van donderdag 21 september 2000

Berichten uit de regio

Eindhoven: Vermiste vrouw terecht
De vermiste 20-jarige Siham Sabri is sinds donderdagmiddag weer terecht. De vrouw is na een kort politieonderzoek aangetroffen in Limburg. Zij is ongedeerd.

Eindhoven: Aanhouding na autodiefstal
Op de Anthony Fokkerweg is vanmiddag om 16.50 uur een 40-jarige man zonder vaste woon of verblijfplaats aangehouden. De verdachte, die kort daarvoor was vrijgelaten na te zijn opgepakt voor diefstal van een radiocassetterecorder, had een personenauto weggenomen op de Brugmanstraat. Na een wilde achtervolging kon de man worden aangehouden. De verdachte is overgebracht naar het bureau en ingesloten. De auto is voor onderzoek inbeslaggenomen.

Helmond: Aanhouding na mishandeling
Vanmiddag omstreeks 17.05 uur is op de Beatrixlaan een 28-jarige inwoner van Helmond aangehouden. De verdachte reed op een bromfiets zonder helm. Toen de politie hem daarvoor een transactie uit wilde geven werd de man agressief. De verdachte verzette zich hevig tegen zijn aanhouding en beet een politieambtenaar in zijn hand. Deze liep daarbij een bloedende wond aan de hand op. De verdachte is overgebracht naar het bureau en inverzekering gesteld.

Beek en Donk: Aanhouding na winkeldiefstal
Op het Piet van Thielplein is donderdagavond om 18.05 uur een 28-jarige man uit Bosnië aangehouden. De man had kort ervoor samen met een vrouw een winkeldiefstal gepleegd. De bedrijfsleider van de winkel kon de man vast houden tot de politie kwam. De vrouw ging er echter vandoor. De verdachte is overgebracht naar het politiebureau. Hij was niet in het bezit van de juiste verblijfspapieren en is na verhoor overgedragen aan de vreemdelingenpolitie die hem in vreemdelingenbewaring stelde.

Eindhoven: Onder invloed
Een 29-jarige automobilist uit Eindhoven is vanavond om 19.33 uur aangehouden op de Vijfkamplaan. De verdachte bestuurde een personenauto terwijl hij onder invloed was. De ademanalyse gaf een alcoholpromillage van 0,85 promille aan. De man kreeg een proces-verbaal en een rijverbod voorde duur van 3 uur.

Om 19.41 uur is op de Vijfkamplaan een 54-jarige Eindhovense automobilist aangehouden. De man bestuurde zijn auto terwijl hij onder invloed was. De ademanalyse gaf een alcoholpromillage van 0,85 promille aan. De verdachte kreeg een proces-verbaal en een rijverbod voor de duur van 3 uur.