Pink doet signeersessie in Amsterdam

Datum nieuwsfeit: 21-09-2000

BMG NEDERLAND

PINK DOET SIGNEERSESSIE IN AMSTERDAM

De Amerikaanse zangeres Pink is deze week in Nederland om haar nieuwe single te promoten. Deze single heet Most Girls en is op 15 september jl. uitgebracht. Op donderdag 21 september is zij van 21.00-21.45 uur in de FAME in de Kalverstraat om handtekeningen uit te delen. Ook doet Pink op vrijdag 22 september om 17.30 uur een chatsessie via www.ilsemusic.nl. Verder is ze te gast bij TMF en Radio 538.

Haar debuutalbum Can t Take Me Home is eerder dit jaar verschenen en is een mengeling van pop, hiphop en R&B. Can t Take Me Home is geproduceerd door L.A. Reid. Verder verleenden She kspeare (bekend van No Scrubs van TLC) en Babyface hun medewerking. Haar debuutsingle was There You Go en hiermee wist zij haar eerste hit te scoren.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: BMG NEDERLAND B.V.
Sandra Bulthuis
Telefoon: (035) 6256 324