Politiebericht Brabant-Noord

Datum nieuwsfeit: 21-09-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 21-09-2000 Persbericht district Land van Cuijk

AUTO UIT SHOWROOM GESTOLEN Uit de showroom van een autobedrijf aan de Handelstraat te Grave is vannacht een splinternieuwe Audi A8 gestolen. Onbekenden vernielden een ruit, kwamen binnen en konden zo de roldeur aan de achterzijde openen. Het buitenhek werd met een van de autos uit de showroom omver gereden. De gestolen auto is grijs van kleur en voert het kenteken 01-FV-SJ.

INBRAAK IN CONTAINER In een container op een bouwplaats aan de Van der Nootstraat te Grave is vannacht ingebroken. Uit de container verdween een lasapparaat en diverse electrische gereedschappen.

GESTOLEN AUTO AANGETROFFEN In een moestuin onder aan de Oude Maasdijk te Velp is vanochtend een rode VW Vento aangetroffen. De auto was gisteren in Oss gestolen.