Politiebericht Brabant-Noord

Datum nieuwsfeit: 21-09-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch 21-09-2000 Persbericht district Den Bosch

VROUW LASTIG GEVALLEN, Rosmalen Woensdagmiddag heeft een 46-jarige vrouw uit Rosmalen aangifte gedaan . Dinsdagmiddag liep de vrouw over de Vliertwijksestraat in Rosmalen. Rond 15.00 uur probeerde de bestuurder van een witte auto de aandacht van de vrouw te trekken. De vrouw reageerde daar niet op. Vervolgens riep de man door het geopende raam dat hij haar wel zou pakken. De vrouw is snel doorgereden via de Oude Baan Oost naar Hoevens. Vanuit de Brinkhost kwam daar een vrouw in een auto. Het slachtoffer sprak deze vrouw aan. Ook sprak het slachtoffer een man op een ligfiets aan, die over het fietspad reed. Met deze man is de vrouw verder gerend. Al die tijd heeft de man in de witte auto de vrouw achtervolgd. De politie is op zoek naar zowel de vrouw in de auto als de man op de ligfiets. Ook andere getuigen worden verzocht contact op te nemen met de politie van het team Rosmalen.

VROUW GEWOND BIJ ONGEVAL, Den Bosch Woensdagmiddag heeft op de kruising Bruistensingel Balkweg in Den Bosch een ongeval plaats gevonden. Een auto bestuurd door een 32-jarige man uit Zaltbommel, stond voor de kruising op de Bruistensingel voor het rode licht te wachten. Een 78-jarige autobestuurster uit Den Bosch zag te laat dat de auto stilstond en reed met haar auto achter tegen de auto van de man uit Zaltbommel. De vrouw is met een hoofdwond overgebracht naar een ziekenhuis.

INBRAAK WINKEL, Den Bosch Woensdagavond is ingebroken in een winkel aan de Lokerenpassage in Den Bosch. Een ruit van de winkel werd ingegooid, waardoor men binnen kon komen. Een kassalade met wisselgeld werd gestolen.

AUTO GESTOLEN, Den Bosch Woensdag is vanaf de Parallelweg in Den Bosch een blauwe Opel Corsa gestolen. Het kenteken van de auto is XY-17-HF.

TE VEEL GEDRONKEN, Den Bosch In de nacht van woensdag op donderdag is een 42-jarige man uit Leerdam bekeurd omdat hij met een auto reed en te veel gedronken had. De man viel op omdat hij stapvoets over de Hambakenweg in Den Bosch reed en nergens op reageerde. De man kreeg een rijverbod van 24 uur en zijn rijbewijs werd ingevorderd.

INBRAAK BEDRIJF, Den Bosch In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een bedrijf aan de Rietveldenweg in Den Bosch van het bedrijf werd een ruit vernield waardoor men binnen kon komen. Vanuit het bedrijf werden twee notebook gestolen.

KLUIS GESTOLEN, Rosmalen In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een winkel aan de Graafsebaan in Rosmalen. Een deur van de winkel werd opengebroken. Uit de zaak werd een kluis met een nog onbekende inhoud gestolen.