Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Commercie neemt ouderen als doelgroep definitief serieus

Datum nieuwsfeit: 21-09-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

NATIONAAL COMITE VAN DE OUDEREN
http://www.seniorweb.nl/comite

Commercie neemt ouderen als doelgroep definitief serieus

Commercie neemt ouderen als doelgroep definitief serieus
- grootste aanbod ooit op achtste editie van 50+ Beurs -
Van 21 tot en met 24 september 2000 dingen in de Jaarbeurs Utrecht ruim 400 bedrijven naar de gunst van 80.000 actieve plussers tijdens de achtste editie van de 50+ Beurs & Festival. Lange tijd regeerde de angst voor het 'oud=versleten-etiket'. Nu bestaat er voor geïnteresseerde bedrijven een wachtlijst voor deelname. Vooral imago-gevoelige produkten kenden lang een aarzeling maar zijn ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie