Eerste 3d theater-attractie Nederland van Holland Experience

****NIEUW NIEUW NIEUW****

Amsterdam, september 2000

HOLLAND EXPERIENCE KOMT MET 1E 3D THEATER - ATTRACTIE IN NEDERLAND

Gezeten op een bewegend platform in een comfortabele vliegtuigstoel maakt u een reis door Nederland. Met behulp van een speciale 3D bril worden al uw zintuigen geprikkeld.

Holland Experience in 3D wordt ondersteund met speciale theatereffecten, zoals een bewegende vloer, trillende stoelen, wind, geuren en diverse exhibits.

Sinds de opening begin 1998 heeft Holland Experience met succes haar voorstellingen aan een enthousiast publiek kunnen vertonen.

Na ruim twee intrigerende jaren is Holland Experience zover om er een dimensie aan toe te voegen. Met het project genaamd Holland Experience in 3D wordt dit het eerste 3D theater-

attractie in Nederland.

Dit weekend is de nieuwe 3D attractie in première gegaan. De opening werd verricht door de heer F.J. van Driem, algemeen directeur T.R.N. Toerisme Recreatie Nederland, het nieuwe overkoepelend orgaan van de organisaties Nederlands Bureau voor Toerisme, A.V.N. en A.N.V.V. en de heer drs T.J.J. Schmitz, directeur van het Nederlands Bureau voor Toerisme.

De bijgevoegde nieuwsbrief geeft u informatie over de inhoud, de produktie, de techniek en technische aanpassingen in het theater en de participanten van Holland Experience in 3D.

Noot voor redacties