Willemstadse ondernemers willen meerdaags evenement

Datum nieuwsfeit: 22-09-2000
Door de Ondernemers Vereniging Willemstad een uitgegeven persbericht met de volgende tekst:

Willemstadse ondernemers willen een meerdaags evenement!

De Ondernemers Vereniging Willemstad (OVW) wil volgend jaar in Willemstad een evenement organiseren voor meerdere dagen. Dit evenement moet een bij de vestingstad behorend evenement zijn met een bovenregionale uitstraling, dat van belang is voor het op kaart brengen van de vesting Willemstad.

De vesting Willemstad:
Willemstad is een vesting met een rijke voorgeschiedenis. Het trekt jaarlijks veel dagtoeristen en mensen met plezierjachten, die geinteresseerd zijn in deze geschiedenis en de bezienswaardigheden in Willemstad, zoals bijvoorbeeld de historische gebouwen, de boten en de haven.

Ideeen voor een evenement in Willemstad:
Op dit moment is OVW in samenwerking met een stagiaire van de NHTV (Nationale Hogeschool voor Toerisme en Verkeer) ideeen aan het verzamelen voor een meerdaags evenement, dat zich kan verdragen aan het karakter van Willemstad. Zo kan bijvoorbeeld Willemstad een goed decor vormen voor bedrijven en ondernemingen, die zich via een passend evenement voor Willemstad willen promoten in deze vesting.

////////////////////////////Einde persbericht/////////////////////////////////

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

OVW
Voorstraat 12