Politiebericht Uden

Datum nieuwsfeit: 22-09-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Uden 22-09-2000
Persbericht district De Leijgraaf

RUIT VERNIELD In de nacht van donderdag op vrijdag werd een ruit vernield van een bedrijf aan de Brand in Zeeland. Door rondvliegend glas werden ook twee personenautos beschadigd. De schade is niet bekend.

AUTO-INBREKER VOORGELEID De 32-jarige Pool die dinsdagavond in zijn caravan aan de Kraaienweg in Uden werd aangehouden is vanmorgen voorgeleid aan de officier van justitite in Den Bosch. De man heeft bekend, samen met nog twee landgenoten, een onbekend aantal auto-inbraken te hebben gepleegd. In de auto van een van hen trof de politie autostoelen aan, die afkomstig waren uit een auto die gestolen was in Mill. De gestolen radios bewaarde het drietal onder andere in door hen tijdelijk bewoonde caravans aan de Kraaienweg in Uden.