TakeitNow opent computer-NetShop

TakeitNow opent in samenwerking met Het Net computer-NetShop

Bilthoven - 22 september 2000. In samenwerking met de gratis Internet Service Provider Het Net opent TakeitNow een Computer NetShop, zie

TakeitNow haar positie in de consumentenmarkt, aangezien Het Net de grootste gratis Internet Service Provider is met meer dan 800.000 accounts,
met maandelijks ongeveer 20 miljoen pageviews op de internetpagina's van HetNet.nl. De nieuwe computershop past verder binnen een verbreding van de samenwerking die TakeitNow eind vorig jaar is aangegaan met de Planet Media Group, waaronder ook Het Net valt, door het opzetten van de Planet Computer Shop: zie computershop.planet.nl/.

Over TakeitNow, www.takeitnow.com/
TakeitNow.com introduceerde op 14 januari 1999 als eerste pure e-seller in Nederland haar webwinkel voor computer hardware en software. Inmiddels is de positie van TakeitNow.com stevig verankerd en levert TakeitNow.com 50.000 producten in nauwe samenwerking met verschillende fabrikanten en distributeurs. Belangrijke ontwikkelingen zijn de introductie van de maatwerk-pc (www.pcnow.nl/), Take It now Business EdiTion (www.tibet.nl) en TakeitNow.be. Daarnaast licenseert TakeitNow haar winkelinfrastructuur aan derden. MyTrade.nl (www.mytrade.nl/) is een exponent van deze ontwikkeling, waarin inmiddels meer dan 90 winkeliers participeren.

Voor nadere inlichtingen kunt u contact opnemen met:
- TakeitNow.com, (info@takeitnow.com), +31 (0)6-54 25 6476
- Zie http://netshops.hetnet.nl/computers/