Kinderprogramma op nieuw schip Carnival Cruise Lines

PERSINFORMATIE

Speciaal kinderprogramma op nieuw schip Carnival Cruise Lines

Putten, 25 september 2000
De Carnival Victory, het nieuwe schip van Carnival Cruise Lines, is op 18 augustus jongstleden voor het eerst uitgevaren. Aan boord van dit schip zijn verscheidene faciliteiten aanwezig speciaal voor kinderen. Deze vormen een aanvulling op het 'Camp Carnival' programma dat op alle vijftien schepen in de Carnival Cruise Line vloot aangeboden wordt. Dit jaar verwacht Carnival Cruise Line dat er meer dan 250.000 kinderen mee zullen varen op een van hun cruises.

Het speciale aanbod voor kinderen bestaat onder andere uit een computerspelletjeskamer die in het teken van de zee staat, een overdekte high-tech recreatieruimte boordevol computer spelen en andere technische snufjes. Verder zorgt het volle recreatieprogramma, er van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat voor, dat kinderen van alle leeftijden zich prima vermaken. Ook de maaltijden zijn aangepast aan de jonge gasten. Er zijn speciale kindermenu's, maar daarnaast kunnen de kinderen en hun ouders terecht in een pizzeria, een grillroom en een ijssalon met zelfbediening. Tenslotte worden kinderen bij aankomst en vertrek nog verwend met vers gebakken koekjes en een gedicht.

Vanaf 23 september voert de Carnival Victory een serie van 1- tot 5- daagse cruises uit vanuit Newport News en Charleston. Vanaf 12 oktober is er een 3- daagse cruise naar de Bahama's vanuit Miami. Aansluitend begint er op 15 oktober een programma van Caribische reizen, die alle een week zullen duren.
Voor boekingen voor Carnival Cruise Line kan men terecht bij Cruise Travel International BV in Putten , tel. 0341-371137, fax. 0341-371100, e-mail: (info@cruisetravel.nl), www.cruisetravel.nl.

Brouwer Communicatie Partners
tel.+31-(0)182-670244